ping ping .

ping

فروش ليفتراك

ليفتراك ها جزو ماشين هايي هستند كه در صنعت استفاده از آن ها ضروري است و براي حمل و نقل و جابه جايي انواع مختلفي از بار، در وزن هاي بسيار بالا مورد استفاده قرار مي گيرند. ليفتراك در قرن 20 ام به وسيله ي شركت هاي گوناگون همانند شركت كلارك اختراع گرديد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۲:۳۵ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

مزايا و عوارض تزريق ژل گونه چيست؟

آيا شما حس مي كنيد گونه هايتان از ناحيه استخوان گونه پاييني صاف است؟ كه در طول سالها باتوجه به افزايش سن از بين رفته است. همان طور كه سن ما بالا مي رود ، ما حجم سطح چربي ظاهري گونه اي را از دست مي دهيم، كه بخاطر پوست بسيار شل منجر به گود شدن چانه، ظاهر بدقيافه، زير چشم گود شده، وچين و چروك هاي برجسته مربوط به لب و بيني مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۱:۱۳ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

ژل رويال اصل را از كچا تشخيص دهيم؟

ژل رويال چيست ؟ خواص ژل رويال يا شاه انگبين ، يكي از محصولات مهم و با ارزش زنبور عسل است و به وسيله ي غدد مغذي زنبوران كارگر در روز هاي اوليه ي زندگي ترشح مي شود ، بدين ترتيب كه زنبوران عسل كارگر بين سن پنج تا دوازده روزگي مي توانند ژل رويال ترشح كنند .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۹:۳۷ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

7 دليل اينكه موها سريع چرب مي شوند و چه كاري مي توانيد در مورد آن انجام دهيد؟

پوست سر ما براي ايجاد رطوبت و محافظت از موهايمان ، مقداري چربي توليد مي كند و با ايجاد سدي نازك بين آن و محيط ، از موهايمان محافظت مي كند. اما چربي بيش از حد ممكن است مشكلاتي براي مو ايجاد نمايد ، از ريزش مو و موهاي بد حالت گرفته تا تحريك پوست سر و مشكلات ديگر.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۸:۵۲ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

فروش آنتي اسكالانت چگونه انجام مي شود؟

آنتي اسكالانت Antiscalant (بازدارنده رسوب) يك مايع افزودني به آب ورودي به سيستم اسمز معكوس RO بعنوان پيش تصفيه آب ورودي به سيستم اسمز معكوس RO مي باشد، كه در جلوگيري از رسوب گذاري بر روي غشاهاي اسمز معكوس RO بسيار مؤثر است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۴:۵۷ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

همه چيز درباره فلسفه ايكيگاي

در ژاپني، ikigai با تركيب نمادهايي به مفهوم زندگي با ارزشمند شدن نوشته شده است.يك شور و شوق در درون شما وجود دارد ، يك استعداد خاص كه به روزهاي شما معني مي بخشد و شما را سوق مي دهد تا بهترين چيزهاي خويش را تا آخر عمر به اشتراك بگذاريد. چنانچه هنوز نمي دانيد كه ايكيگاي شما چيست، همان طور كه ويكتور فرانكل مي گويد، مأموريت شما كشف آن است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۳:۱۲ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

لوله سياه درزدار چيست؟

لوله سياه درزدار ، لوله سياه درزدار با استفاده از روش توليدي مي تواند به صورت مستقيم يا اسپيرال توليد شود. هزينه هاي توليد در اين روش بسيار كم خواهد بود. اين لوله ها به دسته هاي مختلفي مانند لوله سياه درزدار سبك سياه درزدار سنگين و لوله سياه درزدار APi تقسيم مي‌شوند. لوله سياه درزدار معمولاً در خطوط آبرساني موتورخانه ها و گازرساني به كار مي روند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۷:۲۵ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

درمان جاي جوش با ليزر

از بين بردن جاي جوش با ليزر يك عبارت شايع است كه امروزه در اينترنت بسيار جستجو مي شود. ازآنجايي كه اكثر ما انسانها ممكن است دچار جوش و اكنه شويم و اين مسأله بر روي زيبايي ما تأثير دارد؛ به دنبال درمان آن هستيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۵:۴۶ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

فروش سگ در اصفهان

فروش سگ در اصفهان ، سگ حيواني است كه بيشتر از 15000 سال پيش اهلي شده است. اما در شواهد جديدي كه وجود دارد نشان مي دهد كه سگ ها براي اولين بار در شرق آسيا و به احتمال زياد در كشور چين، اهلي گرديده اند. با گذشت زمان به صدها نژاد به مدل هاي بسيار زياد، تبديل گرديده اند. سگ ها همانند انسان ها حيوانات كاملا اجتماعي مي باشند و اين حد از شباهت رفتار آن ها سبب برقراري ارتباط بهتر با انسان ها نموده است و براي سگ ها موقعيت به خصوصي در ارتباط برقرار كردن با انسان ها را به ارمغان آورده است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۳:۱۳ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

آشنايي با ايده هايي كاربردي در خانه

يخ زدن صبح هاي سرد زمستان مي تواند آزار دهنده باشد، اما اين محلول باعث از بين رفتن سريع يخ ها مي شود. محلول يخ زدايي خود را با مخلوط كردن 1 قسمت آب و 2 قسمت الكل در يك بطري اسپري بريزيد و آن را تكان بدهيد محلول يخ زدا آماده شد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۹:۳۶ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)