ping ping .

ping

آسياب پلاستيكي

آسياب پلاستيكي جزو دستگاه هاي پر كاربرد و مهم در صنعت بازيافت محسوب مي شوند. از نام آسياب پلاستيكي مشخص است كه چه كاري را انجام مي دهد اين دستگاه با توجه به قدرت زيادي كه برخوردار است پلاستيك هايي كه درون آن ريخته مي شوند را آسياب مي نمايد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۵:۴۶ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

ترفندهايي براي نگهداري از مواد غذايي

براي جلوگيري از حملات حشرات به داخل ظرف حبوبات، چند دانه ميخك داخل آن قرار دهيد، همچنين مي توانيد كمي نمك داخل ظروف حبوبات بريزيد. (بيشتر بخوانيد: روش هاي از بين بردن حشرات برنج و حبوبات )

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۴:۴۴ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

خرابي هاي پرتكرار چيلرهاي جذبي كدامند؟

آشنايي داشتن با خرابي هاي پرتكرار چيلرهاي جذبي باعث مي شود كه در صورت بروز هرگونه مشكلي به ايراد آن پي ببريد. چيلرها از جمله دستگاه هي كاربردي در صنايع هستند كه در حالت كلي به دو نوع تراكمي و جذبي دسته بندي مي شوند. چيلرهاي جذبي با اينكه كمپرسور برقي ندارند اما امكان خرابي در اين دستگاه نيز وجود دارد. در صورت خراب شدن قطعه اي از چيلر جذبي ممكن است عملكرد دستگاه به صورت كامل با مشكل مواجه شود و به همين دليل بهتر است با خرابي هاي پرتكرار چيلرهاي جذبي آشنايي داشته باشيد كه در صورت بروز مشكلات جزئي امكان رفع آن براي شما وجود داشته باشد. در ادامه توضيحات كامل تري از اين قبيل ارائه نموده ايم:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۰:۲۴ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

چه كنيم كودكمان خواب آرامي داشته باشد

به جاي آن كه كنار كودك نوپا يا خردسالتان بخوابيد تا خوابش ببرد بهتر است از يك عروسك نرم پارچه‌اي، يك اسباب‌بازي يا حتي پتوي مخصوص براي او استفاده كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۷:۲۷ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)