ping ping .

ping

فروش لیفتراک

لیفتراک ها جزو ماشین هایی هستند که در صنعت استفاده از آن ها ضروری است و برای حمل و نقل و جابه جایی انواع مختلفی از بار، در وزن های بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرند. لیفتراک در قرن 20 ام به وسیله ی شرکت های گوناگون همانند شرکت کلارک اختراع گردید.
فروش لیفتراک :
گرچه که یک لیفتراک صنعتی می تواند وزن بسیار زیادی از بار را با خود جابه جا بنماید. اما باید دقت کرد که حداقل توانایی حمل نمودن بار و وزن کالا، برای هر لیفتراک از قبل به وسیله ی کارخانه سازنده تعیین می گردد. فروش لیفتراک کار هر شخصی نمی باشد و نیاز به تخصص دارد. مهم ترین خصوصیتی که یک لیفتراک صنعتی باید از آن برخوردار باشد این است که حتما از حرکت فرمان چرخ برخوردار باشد. فروش لیفتراک را از ما بخواهید.
اجاره لیفتراک:
اجزای اصلی دستگاه لیفتراک شامل: بدنه لیفتراک، اتاق راننده، محافظ سقف، دکل، تکیه گاه شاخک ها، نگهدارنده بار، چرخ ها، وزنه تعادل، تجهیزات هشدار دهنده ایمنی و سیستم ترمز و سیستم هیدرولیک سیلندر می شود. اگر به لیفتراک نیاز دارید و نمی توانید آن را خریداری کنید، اجاره لیفتراک از گزینه های مناسب می باشد. برای این که بتوان لیفتراک صنعتی را به حرکت درآورد احتیاج به تخصص خاصی می باشد. کسی که قرار است پشت فرمان لیفتراک بشیند و رانندگی کند حتما باید دوره های رانندگی با دستگاه صنعتی لیفتراک را بگذرانند.
و گواهینامه به خصوص دریافت نمایند. قبل از به کار بردن از لیفتراک باید کلیه اصول فنی دستگاه چک بشود. بعد از سوار شدن راننده کمربند ایمنی خود را ببندید و به استاندارد های حمل بار دقت نمایید.
مشخصات اصلی هر دستگاه لیفتراک بر روی پلاک لیفتراک ثبت گردیده است.
در منطقه های صنعتی بهتر می باشد که تابلوی محل عبور لیفتراک نصب گردد تا از به وجود آمدن خطر تصادف جلوگیری شود.
اجاره لیفتراک با قیمت مناسب را از بخواهید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۲:۳۵ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)