ping ping .

ping

فروش آنتی اسکالانت چگونه انجام می شود؟

آنتی اسکالانت Antiscalant (بازدارنده رسوب) یک مایع افزودنی به آب ورودی به سیستم اسمز معکوس RO بعنوان پیش تصفیه آب ورودی به سیستم اسمز معکوس RO می باشد، که در جلوگیری از رسوب گذاری بر روی غشاهای اسمز معکوس RO بسیار مؤثر است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۴:۵۷ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

همه چیز درباره فلسفه ایکیگای

در ژاپنی، ikigai با ترکیب نمادهایی به مفهوم زندگی با ارزشمند شدن نوشته شده است.یک شور و شوق در درون شما وجود دارد ، یک استعداد خاص که به روزهای شما معنی می بخشد و شما را سوق می دهد تا بهترین چیزهای خویش را تا آخر عمر به اشتراک بگذارید. چنانچه هنوز نمی دانید که ایکیگای شما چیست، همان طور که ویکتور فرانکل می گوید، مأموریت شما کشف آن است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۳:۱۲ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

لوله سیاه درزدار چیست؟

لوله سیاه درزدار ، لوله سیاه درزدار با استفاده از روش تولیدی می تواند به صورت مستقیم یا اسپیرال تولید شود. هزینه های تولید در این روش بسیار کم خواهد بود. این لوله ها به دسته های مختلفی مانند لوله سیاه درزدار سبک سیاه درزدار سنگین و لوله سیاه درزدار APi تقسیم می‌شوند. لوله سیاه درزدار معمولاً در خطوط آبرسانی موتورخانه ها و گازرسانی به کار می روند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۷:۲۵ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

درمان جای جوش با لیزر

از بین بردن جای جوش با لیزر یک عبارت شایع است که امروزه در اینترنت بسیار جستجو می شود. ازآنجایی که اکثر ما انسانها ممکن است دچار جوش و اکنه شویم و این مسأله بر روی زیبایی ما تأثیر دارد؛ به دنبال درمان آن هستیم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۵:۴۶ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

فروش سگ در اصفهان

فروش سگ در اصفهان ، سگ حیوانی است که بیشتر از 15000 سال پیش اهلی شده است. اما در شواهد جدیدی که وجود دارد نشان می دهد که سگ ها برای اولین بار در شرق آسیا و به احتمال زیاد در کشور چین، اهلی گردیده اند. با گذشت زمان به صدها نژاد به مدل های بسیار زیاد، تبدیل گردیده اند. سگ ها همانند انسان ها حیوانات کاملا اجتماعی می باشند و این حد از شباهت رفتار آن ها سبب برقراری ارتباط بهتر با انسان ها نموده است و برای سگ ها موقعیت به خصوصی در ارتباط برقرار کردن با انسان ها را به ارمغان آورده است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۳:۱۳ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

آشنایی با ایده هایی کاربردی در خانه

یخ زدن صبح های سرد زمستان می تواند آزار دهنده باشد، اما این محلول باعث از بین رفتن سریع یخ ها می شود. محلول یخ زدایی خود را با مخلوط کردن 1 قسمت آب و 2 قسمت الکل در یک بطری اسپری بریزید و آن را تکان بدهید محلول یخ زدا آماده شد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۹:۳۶ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

خدمات پرستاری در غرب تهران

در این روزها افراد به دلیل مشغله های زیاد کاری و مشکلات اقتصادی نمی توانند در خانه بمانند و باید سرکار بروند از این رو برخی از این افراد از سالمند و یا کودک برخوردار هستند که نمی توان آن ها را در خانه تنها گذاشت. در این صورت باید از مراکز خدمات پرستاری کمک بگیرید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۳:۴۴ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

7 عاملی که باعث ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن می شود

سیستم ایمنی بدن نقش دیوار حفاظتی بدن شما در برابر تهاجمات خارجی را دارد پس بهتر است در افزایش کارایی و قدرت آن کوشا باشید در این مقاله به بررسی ۸ دلیل تضعیف سیستم ایمنی بدن خواهیم پرداخت.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۲:۱۸ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

سئو واقعی چیست ؟

سئو واقعی و افزایش واقعی فروش را با ما تجربه کنید.
شرکت رسمی ، قرارداد شرکتی با گارانتی برگشت وجه، کار توسط تیم انجام می شود نه شخص پس نیازی به نگرانی در کار نیست.
همراهی همیشگی و پشتیبانی 24 ساعته

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۶:۳۸ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

درد رشد چیست؟

یک بچه شب مادر خود را از خواب بیدار کرده و به پاهای خود اشاره می‌کند. مادر پاهای بچه را کمی ماساژ ‌می‌دهد و بچه دوباره به خواب می‌رود. صبح بچه از خواب بلند شده و هیچ مشکلی ندارد و ممکن است این واقعه بارها در شب اتفاق بیفتد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۵:۱۹ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)