ping ping .

ping

لپ تاپ استوک

فروشگاه اول استوک یکی از معتبر ترین مراکز فروش تجهیزات الکترونیک استوک و دست دوم می باشد. شما می توانید در این فروشگاه انواع مدل های لپ تاپ استوک را پیدا کنید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۰:۵۱ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

رفیق بازی همسر در زندگی مشترک

نقش دوست را در زندگی مشترک نمی توان نادیده گرفت به دلیل آن که انسان همواره به رابطه با افراد دیگر نیازمند است، احتمالا بتوان مهم ترین دوران برای رفیق بازی را دوران نوجوانی و جوانی دانست که شخص در این برهه زمانی به دنبال استقلال و پیدا کردن هویت خویش است و برای اینکار به نوعی از خانواده دور و در گروه همسالان خویش بیش تر حضور دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۹:۴۴ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

وکیل طلاق توافقی در کرج

وکیل طلاق توافقی در کرج ، آیا تا به حال درباره ی قوانین و انواع طلاق چیزی شنیده اید؟ اگر تمایل دارید راجع به طلاق توافقی در کرج و مراحل آن اطلاعات کسب کنید می توانید تا پایان آگهی همراه ما باشید. ما امروز در این آگهی وکیل طلاق توافقی را به شما معرفی خواهیم کرد. وکیل طلاق توافقی می تواند به شما کمک کرده و مراحل قانونی طلاق توافقی را در کمترین زمان ممکن طی کند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۶:۱۵ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

نشانه های ضعف سیستم ایمنی و راههای تقویت آن

در میان همه گیری ویروس کرونا (COVID-19)، بسیاری از افراد برای سالم ماندن اقدامات احتیاطی دیگری را انجام می دهند. شستن دستها به مدت 20 ثانیه و در قرنطینه ماندن برای جلوگیری از شیوع ویروس مهم است. با این وجود داشتن سیستم ایمنی قوی که می تواند در مقابل میکروب هایی که ممکن است با آنها روبرو شوید ایم، مهم است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۴:۳۷ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

گفتار درمانی در تهرانپارس

گفتار درمانی در تهرانپارس ، گفتار درمانی در واقع به نوعی از برنامه ی درمانی گفته می شود که برای برطرف نمودن مشکلات گفتاری و یا زبان صورت می پذیرد. این مشکلات ممکن است که دارای مسائلی از جمله : بیان، روان بودن کلام ، تشدید یا پیچش صدا و محدود بودن واژگان را برخوردار باشد. مشکلاتی که در بیان رخ می دهند شامل : تلفظ نادرست کلمات، تشدید مشکلات مرتبط با روان بودن گفتار به علت لکنت، تکرار نمودن صداها و یا هجاهای طولانی می باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۱:۰۶ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

اهمیت فعالیت بدنی برای کودکان

امروزه، کودکان اصلی‌ترین قربانیان عصر تکنولوژی‌ هستند. ظهور تکنولوژی، اینترنت و بازی‌های رایانه‌ای، اوقات فراغت کودکان را تحت الشعاع قرار داده و فرصت داشتن فعالیت جسمانی را از آن‌ها گرفته است. در ادامه به اهمیت فعالیت و تحرک بدنی کودکان و همچنین اصول و نکات مهی که باید برای فعالیت جسمانی کودکان در نظر گرفته شود پرداخته‌ایم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۱:۱۱ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

رواانشناس در ونک

روانشناس خوب در ونک ، اگر به دنبال روانشناس خوب در ونک هستید تا پایان آگهی همراه ما باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را در این آگهی مشاهده کنید. همه ی اطلاعات مندرج در این آگهی متعلق به روانشناس خوب در ونک می باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۱:۲۹ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

انواع اختلالات روانی در کودکان و جوانان

آیا تا به حال با افرادی مواجه شده‌اید که به نظر می‌رسد کنترلی بر هیجانات خود ندارند؟ افرادی که به نظر می‌رسد به‌راحتی و بدون احساس گناه و پشیمانی حقوق دیگران را نقض می‌کنند یا به‌طور چشمگیر با هنجارهای اجتماعی یا مراجع قدرت درگیرند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۰:۱۰ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

روانشناس خوب در شیراز

مشاوره ازدواج و خانواده در شیراز ، مشاوره به رابطه ی بین دو نفر گفته می شود که یکی از آن ها تلاش می نماید که دیگری را در مشکلات و حل مسائلش یاری دهد و او را ، راهنمایی کند .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۰:۰۲ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

ویروس نیپا چیست؟ علایم و درمان ویروس نیپا

عفونت ویروس Nipah یک عفونت ویروسی است که توسط ویروس Nipah ایجاد می شود. علائم از عفونت بدون علامت تا تب ، سرفه ، سردرد ، تنگی نفس و گیجی متفاوت است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۸:۳۹ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)